Όροι χρήσης της ιστοσελίδας

1.Εισαγωγή

O ιστότοπος http://www.eforo.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης κοσμημάτων, ρολογιών και ειδών δώρων μέσω του διαδικτύου που δημιούργησε το κοσμηματοπωλείο Εfοro - Μπάρσαλης Γιώργος, που εδρεύει στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, Αγίου Γεωργίου 17, 56727 και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 138605427 - Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης και ΓΕΜΗ: 120000904000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος +302310523667, (εφεξής «ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ»).

Κάθε χρήστης που μεταβαίνει στην ιστοσελίδα αυτή ή πραγματοποιεί παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα θεωρείται ότι αποδέχεται όλους τους όρους που αναφέρονται παρακάτω. Στη περίπτωση που ο χρήστης ή ο πελάτης δε συναινεί με αυτούς τους όρους, τότε να απέχει από τη χρήση του Καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.

2. Περιορισμός Ευθύνης

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ έχει προσπαθήσει να αποδοθούν οι φωτογραφίες των κοσμημάτων, ρολογιών και ειδών δώρων όσο πιο κοντά γίνονταν στη πραγματικότητα. Ωστόσο, τα προϊόντα ενδέχεται να έχουν μικρές χρωματικές αποκλίσεις σε σχέση με τη πραγματικότητα. ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν εγγυάται την ακρίβεια ή την πληρότητα των απεικονίσεων και των περιγραφών ή την αξιοπιστία κάθε γνώμης, δήλωσης ή άλλης σχετικής πληροφορίας που αναφέρεται ή αναρτάται στον ιστότοπο. 
Επιπλέον, επειδή η πλειοψηφία των κοσμημάτων έχει επιδεχθεί χειροποίητης κατασκευής, ενδέχεται, να υπάρχουν ελάχιστες διαφορές και στο βάρος αυτών. 
Τέλος, είναι χρήσιμο να λεχθεί ότι ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ουδεμία ευθύνη φέρει για άμεση ή έμμεση ζημία, που μπορεί να προκύψει από τεχνικά προβλήματα που τυχόν, παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση και κατά τη διάρκεια αυτής στο διαδίκτυο και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής ,ή με την έλλειψη ικανότητας χρήσης του διαδικτύου καθώς και από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία του διαδικτύου.

3. Κατάρτιση συμβάσεων (Εγγραφή Χρήστη)

Για τη περιήγηση ή την αγορά προϊόντος από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν απαιτείται η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού. Ωστόσο, κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας στη φόρμα παραγγελίας (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τ.Κ., Περιοχή, Τηλέφωνο, E-mail), απαιτείται, να παρέχονται ακριβείς και αληθείς πληροφορίες για να δρομολογηθεί η παραγγελία. 
Πριν την αποστολή της παραγγελίας ο χρήστης, πέραν της γνώσεως των όρων του παρόντος, λαμβάνει γνώση και των εξής στοιχείων:
α) Αντισυμβαλλόμενος του χρήστη είναι το Κατάστημα, τα πλήρη στοιχεία του οποίου αναφέρονται στο παρόν

β) Τα κύρια χαρακτηριστικά των αγαθών

γ) Τη συνολική τιμή των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και τις ενδεχόμενες οικονομικές επιβαρύνσεις της αποστολής

δ) Τους τρόπους πληρωμής, παράδοσης εντός της προθεσμίας που έχει οριστεί από το κατάστημα

ε) Ο χρήστης ή πελάτης δύναται να υποβάλει οποιοδήποτε παράπονο του με οποιοδήποτε τρόπο και ιδίως τηλεφωνικά στον αριθμό +2310523667 ή με email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ότι TO ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, αφού εξετάσει το παράπονο θα επικοινωνήσει με τον χρήστη ή πελάτη το συντομότερο δυνατό.

στ) Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος που αναφέρονται παρακάτω.

Το Κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές προϊόντων που αγοράσθηκαν από το φυσικό κατάστημά μας και ο χρήστης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στην ιστοσελίδα ή το αντίστροφο.

4. Ρυθμίσεις πληρωμής

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει τις παρακάτω δυνατότητες πληρωμής:

  • Με αντικαταβολή

Παραλαμβάνετε τη παραγγελία σας και πληρώνετε μετρητά στη courier.

  • Με τραπεζική κατάθεση

To κατάστημά μας διαθέτει λογαριασμούς σε όλες τις ελληνικές τράπεζες. Με την ολοκλήρωση της κατάθεσής σας, δρομολογείται η παραγγελία σας. Ως αιτιολογία κατάθεσης βάζετε το ονοματεπώνυμό σας.
Για ταχύτερη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε καλώντας στο τηλέφωνο +302310523667 είτε με email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

  • Εξόφληση και παραλαβή του προϊόντος στο κατάστημα

Παραλαμβάνετε και πληρώνετε τη παραγγελία σας μετρητοίς ή με πιστωτική κάρτα από το φυσικό μας κατάστημα: Αγίου Γεωργίου 17, Νεάπολη Θεσσαλονίκης

  • Πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και παρέχεται η δυνατότητα δόσεων.  

 

5. Αποστολή προϊόντων

Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) ACS & EΛ.ΤΑ. Courier χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση στην Ελλάδα. Oι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με το τόπο αποστολής και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ο χρόνος παράδοσης για τα προϊόντα κατόπιν παραγγελίας είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες. 
Επιπλέον, ο χρόνος παράδοσης για Ε.Ε. ή τρίτες χώρες του εξωτερικού ποικίλλει ανάλογα με τον τόπο παράδοσης.

6. Εγγυήσεις

Εγγυήσεις παρέχονται για όλα τα κοσμήματα σε χρυσό 9, 14 ή 18 καρατιών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα καθώς και δίχρονη γραπτή εγγύηση διαθέτουν όλα τα ρολόγια γνωστών Brands που υπάρχουν στο κατάστημα, πέρα της εταιρείας Q&Q. Τέλος, εγγύηση δε παρέχεται σε ασημένια, μεταλλικά ή ατσάλινα κοσμήματα που μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο.

7. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Η Ε.Ε. δίνει τη δυνατότητα στο πελάτη να υπαναχωρήσει το προϊόν, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από τα έξοδα της επιστροφής αυτού, εντός 14 ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι δυνατή εφόσον :

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει είναι με ειδική παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές σε κοσμήματα ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τα καρτελάκια του καταστήματος και οι ετικέτες του προϊόντος.

Για να πραγματοποιήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης ο πελάτης οφείλει:

  • Να επικοινωνήσει με το κατάστημα αποστέλλοντας email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα «Επιστροφή» και τον αντίστοιχο κωδικό της παραγγελίας.
  • Να αποστείλει το προϊόν με τη ταχυδρομική εταιρεία (courier) που επιθυμεί ο πελάτης με δική του επιβάρυνση.
  • Κατά την αποστολή το προϊόν θα πρέπει να περιέχει όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, πιστοποιήσεις, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία

Το κατάστημα EFORO δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Ο πελάτης αποζημιώνεται από το κατάστημα εντός 30 ημερών έπειτα από την παραλαβή των προϊόντων.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.

8. Επίλυση Διαφορών

Για την επίλυση οποιωνδήποτε διαφορών μπορείτε αρχικά να επικοινωνήσετε με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά στο +2310523667 είτε μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περαιτέρω μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του καταναλωτή», στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.synigoroskatanaloti.gr/ ή στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

9. Προσωπικά δεδομένα

Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη/πελάτη των υπηρεσιών του www.eforo.gr  υπόκειται στους όρους του παρόντος τμήματος καθώς και από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού (Ν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου από την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα όπως έχει συμπληρωθεί με τις αποφάσεις του Προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα Π. Δ. 207/1998 και 79/2000 και το άρθρο 8 του Ν. 2819/2000) και του ευρωπαϊκού δικαίου (οδηγίες 95/46/ΕΚ και 97/66/ΕΚ). Σε αυτό το πλαίσιο, οποιαδήποτε ενδεχόμενη σχετική ρύθμιση θα αποτελέσει αντικείμενο του παρόντος τμήματος. Σε κάθε περίπτωση το www.eforo.gr  διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων προστασίας των προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με το υπάρχον ή και ενδεχόμενο νομικό πλαίσιο.

10. Cookies

Για να μπορούν να προσφέρουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν αλφαριθμητικά αρχεία αναγνώρισης, τα λεγόμενα cookies. Τα cookies χωρίζονται σε μόνιμα και session:

Τα μόνιμα cookies παραμένουν στο σκληρό σας δίσκο και αφού τελειώσετε την επίσκεψή σας, μνημονεύοντας μια μεγάλη γκάμα στοιχείων τα οποία χρησιμοποιούνται για την επόμενη επίσκεψη.

Τα session cookies χρησιμοποιούνται μόνο για να αναγνωρίσουν ότι μπαίνετε στο site, ώστε να μη χρειάζεται να σας ζητείτε password σε όλες τις σελίδες που περιλαμβάνουν συναλλαγή στοιχείων. Αυτά σβήνονται αμέσως αφού φύγετε από το site.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια κάθε επίσκεψης στην ιστοσελίδα μας, συλλέγονται αυτόματα, για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης, στατιστικούς ή και τεχνικούς λόγους, στοιχεία όπως, το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιήθηκε, η διεύθυνση IP του επισκέπτη ή πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που είδε.

 

11. Εφαρμοστέο Δίκαιο

Οι όροι αυτοί καθώς και τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτούς ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο. Για κάθε διαφορά που απορρέει από αυτούς αρμόδια δικαστήρια προς επίλυση ορίζονται τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

HELIX_TAGS