ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης

Σύμφωνα με τους κανόνες της Ευρωπαικής Ένωσης, o πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν με σκοπό την επισκευή ή την αντικατάστασή του χωρίς οικονομική επιβάρυνση σε περιπτώσεις:

  • Ελλαττωματικού προϊόντος
  • Ελλιπούς συσκευασίας  
  • Παραλαβής λανθασμένου προϊόντος σε σχέση με τη παραγγελία

Για την ομαλή διαδικασία της επιστροφής ή της αντικατάστασης του προϊόντος ο πελάτης οφείλει:

  • Να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2310523667 ή στο email Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., για να ενημερώσει σχετικά με τη βλάβη του προϊόντος και να εγκριθεί η επιστροφή.
  • Να αποστείλει το προϊόν με τη ταχυδρομική εταιρεία (courier) που θα υποδείξει το κατάστημα με έξοδα του καταστήματος.
  • Κατά την αποστολή το προϊόν θα πρέπει να περιέχει όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, πιστοποιήσεις, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Ο πελάτης αποζημιώνεται από το κατάστημα εντός 14 ημερών έπειτα από την παραλαβή του προϊόντος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης:

Η Ε.Ε. δίνει τη δυνατότητα στο πελάτη να υπαναχωρήσει το προϊόν, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, πέρα από τα έξοδα της επιστροφής αυτού, εντός 14 ημερών. Το κατάστημα οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι δυνατή εφόσον :

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει είναι με ειδική παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές σε κοσμήματα ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τα καρτελάκια του καταστήματος και οι ετικέτες του προϊόντος.

Για να πραγματοποιήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης ο πελάτης οφείλει:

  • Να επικοινωνήσει με το κατάστημα αποστέλλοντας email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα «Επιστροφή» και τον αντίστοιχο κωδικό της παραγγελίας.
  • Να αποστείλει το προϊόν με τη ταχυδρομική εταιρεία (courier) που επιθυμεί ο πελάτης με δική του επιβάρυνση.
  • Κατά την αποστολή το προϊόν θα πρέπει να περιέχει όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, πιστοποιήσεις, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία

Το κατάστημα EFORO δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Ο πελάτης αποζημιώνεται από το κατάστημα εντός 14 ημερών έπειτα από την παραλαβή αίτησης της ακύρωσης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.

HELIX_TAGS